We´ll walk this road togheter, through the storm. Whatever weather, cold or warm



Hej bloggen!
Dålig uppdatering från min sida, jo tack jag vet! Eller ja, från bådas sida! Kan inte bortförklara Iris, men jag har en ursäkt... Faktiskt. Har inte varit hemma på hela dagen, varit och provridit en häst.
Därefter till stallet och rida Victor och Nessie samt ta hand om båda skruttarna (mocka och så). Kom hem vid 9 tiden och har inte orkat blogga sen dess. Kändes dags nu!

Imorgon då, har faktiskt tid då! På fm ska jag bara vara hemma. Städa mitt helt galet stökiga rum som det blivit som en GÅNG i mitt rum av kläder. Kläderna är då utanför "gången", den går mellan dörren och sängen. Typ. På em åker jag till hästarna och tar hand om dom!

Hörs imorgon, nu ska jag snart sova. Trött! Ovanligt va? Mjooo. Kanske dags att ta tag i min oändliga trötthet och faktiskt vila ut lite så jag kan leva ett liv pigg!

Puusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0