Tjenare glader!

Idag så har jag varit i stallet och ridit först på förmiddagen och sedan så tog jag halv 2 bussen hem och kom in i huset vid 20 i och då så började jag duscha och duschade till hel och då så kollade jag en buss som jag skulle ta till sickla. Och då såg jag att bussen gick 20 över man ba kul! För under den tiden skulle jag hinna, byta om, göra mat och sedan äta den, ladda datorn, packa saker och sedan gå till bussen 10 över för den bussen fick jag verkligen inte missa! Så det blev lite stressigt när jag var här hemma!

Men när jag väl var iväg så gick det bra förutom att jag satt och väntade på bussen vid londonviadukten så att jag skulle kunna komma till sickla så då satt jag där ute och frös i 55 minuter och väntade med endast en jeans jacka, kanske inte det roligaste! Men sedan så åkte jag till bowling-hallen och där var familjen + min morbror från tyskland och mina kusiner från stockholm så då var vi där och spelade och sedan så gick vi på donken *busminen* och nu har vi varit hemma och struntat totalt i Earth Hour *busmin igen*!

Nä nu ska jag sussa eftersom att klockorna ställs om en timme i natt!
God natt min no-life-er till bloggläsare!



Tjenare snygging!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0