Tjena lena mitt bena!



Tjenare!

Nu sitter jag här uppe i mitt rum och chillar, jag var ju som sagt och tränade nu här på kvällen med Jossan och Fanny! Igår så hade vi ju en riktig bus-plan (jag och Jossan) vi våldgästade Fanny's hus och bara partayade, nej men vi gick dit (utan att hon visste om det) och så kollade vi på några tjejfilmer (med henne så då visste hon ju om det).

Nej men min uppdatering har ju varit ganska kass nu för det mesta, men jag menar egentligen vem bryr sig lixom om vad jag gör på dagarna? Så jag har bara inte haft något interessant och skriva (inte för att jag har det nu heller) men Jossan sa att jag behövde blogga så då gör jag väl det! Men jag kan bara varna att till alla er där ute som har ett liv: Dra här ifrån

Men i alla fall imorgon så ska jag åka och träffa farmor och farfar och se på Sammy's Äventyr (för Stellas skull) och så så att jag kommer inte kunna blogga imorgon, eller jo "sent" på kvällen kommer jag ju kunna göra det! Så det är ju tur att man har en bloggparter som kan blogga imorgon! För jag menar ni vill ju inte att jag ska driva bloggen helt själv eller?

Nej men nu känner jag att vi säger hej då så hörs vi snart igen, klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0