Saknar någon där, som alltid bara är och finns här. Det är du, men jag vet inte om du förstått det än


Hemsk dag det där, vill inte minnas..

Hejsan hoppsan alla friska nötkärnor!

Ligger hemma i sängen och ska precis sova. Mår inte bättre idag så stannar hemma imorgon med :( Men på torsdag är jag nog tillbaka! Fy vad jobbigt det är att vara sjuk.. Så fort jag gör något lite mer ansträngande (som när jag åkte till stallet och mockade och sånt) får jag huvudvärk och illamående, svettas gör jag ena stunden och andra stunden fryser jag häcken av mig.. Jobbigt läge där känner jag ;)

Har pluggat idag, massa idrott-teori (LABC, skador mm.) till provet imorgon som jag inte kommer ha. Jag får nog det vid något annat tillfälle snart :)

Imorgon blir det sova, äta, plugga matte, sova, äta, sova och ännu mer sova! En rolig dag att se fram emot, eller?

Godnatt, pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0