Rolig bloggtjej


Jag är så söt!

Hej c00laste bloggen, Irran här. Tönten i bloggen alltså! Jag veeet, det räcker med applåder. Bäst på att uppdatera, ni håller väl med? Lite taskigt av mig att Jossan får sköta bloggen själv här känner jag, men antar väl att bloggtorkan tagit över? Men dags för mig att skärpa mig! Bästa Jossan kan ju inte ha hand om vår stackars blogg helt ensam, Just let you know that, you´re not alone!

Skämt å sido! Jossan som skriver, och är bitter över att Iris inte skriver!!
SKÄÄÄRP DIGGG :D
Men vad rolig jag är va? Nej men allvarligt, det jag ville ha ut av inlägget var att min bloggpartner får ta tag i bloggen lite mer! Inlägget var mest till Iris, men nu får ju liksom också läsa det för jag är så snäll.

Puss på er, hoppas ni haft en awesome dag!

Världens roligaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0