I wanna go back to that time, to the place, to the feeling it was before

Nu har jag ritat lite mer (a) Jag övade lite på att rita hår och läppar, hyffsat bra blev det ändå tycker jag.. Säg till om ni skulle vilja se vad jag har ritat, så lägger jag upp det här på bloggen!

Annars idag då så har jag dansat, och på bussen dit så träffade jag söta Ebba så jag behövde inte åka till gustavsberg helt själv (haha jag vet, jobbit värre!) Men sedan så dansade vi och de gick bra, och vi fick en sådan där föreställnings/rep-lapp, vilket betyder att jag inte kommer att gå i skolan den 13 maj, för att då ska vi ha föreställningar hela dagen så ja man ba Yess, fast tyvärr så behöver vi bara ta ledigt 1 dag i år..

Hemma har jag väl bara kollar på Buffy (!!) och ätit semla, heheh vadå svullo? ;)
Imorgon så åker ju vi och badar på husbybadet så då blir det 1 timmes sovmorgon typ, och det är ju alltid trevligt!


Hello Edingburgh! -Vadå random bilder från min sida? o.O¨

Nej nu blir det duschen och senkudden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0