High is the thing that's above you

Idag:

Så var jag i Staden med Embla! Väldigt mysigt och trevligt! Vi var och shoppade och fikade och så. Så vi åkte med halv 12 bussen in mot stockholm där man även träffade Linnea och fick se/hälsa på Miqis! Men då har vi i alla fall shoppat ett bra tag och gick runt i olika affärer och det var väldigt mysigt må jag säga!

Jag visar bilder på det jag köpte idag och i onsdags imorgon!



Godmorgon Linnea lixom!


P.S Idag så träffade jag på min störta idol i hela världen på bussen! Jag menar hur kan hon ta så snygga bilder, ja det är verkligen en fråga jag alltid har ställt mig själv! Fanny och Linnea ni vet vem det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0