God morgon snyggingar!

God morgon! Nej men juste det är ju inte morgon just nu!

Nej förlåt men jag har typ suttit vid datorn 1 timme dom senaste dagarna och det var typ mellan 1 och 2 på natten lixom så jag "försökte" gå och lägga mig. Men i alla fall!

I onsdags så:

Åkte jag till farmor och farfar vid halv 11 tiden och Såg jag på SAMMY'S ÄVENTYR!!!!!!!! Det var typ världens bästa film! Okej nästan! En riktig toppen film! Men den är klart värt att se det tycker jag att ni ska göra. Och i bion så fanns det vara 2 rader som man kunde sitta på hahah, men det var faktiskt en ganska bra bio sallong ändå!
Efter bion så kollade vi lite på kläder och jag köpte en tröja från H&M, chill, chill! Sedan så åkte vi vidare till farmor och farfar (var med dom och kollade på bio med mina syskon) och åt middag och sedan så kom jag hem typ vid elva eller något sådant och då kollade jag på tv och sedan drog jag och tog en liten välbehövlig dejt med kudden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0