Duktig jag är!



Tjolahoppsan!

Jag, Iris och Fanny har precis varit på gymmet! Det var sjukt kul, vi körde core och cykel. Känns jäkligt skönt nu efteråt måste jag säga. Spinningen var as jobbig, men det kändes bra när man var klar!

Imorgon kommer jag vara borta hela dagen, från 8 på morgonen och kommer hem runt 8-9 på kvällen därför kommer uppdateringen vara ganska nere från min sida... Men vilken tur att vi är TVÅ ägare till denna blogg, därför kan ju den andra också börja nu lite vaa?
- Jag har kommit igång nu Irran, och tänkte fortsätta. Så kom igen nu Iris! Vi skulle väl ha den tillsammans, eller? -

Hare grymt hörrni, så hörs vi. Pussar


Kommentarer
Postat av: sara

Vart var ni och gymmade :)?

2011-03-02 @ 21:47:26
URL: http://nixlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0