Lite tävlingsmänniska, bara lite



Den här dagen har varit ganska så lång faktiskt.
Imorse så åkte jag, pappa och några till (9 st till haha) och körde LASERDOOME! Hahahaha, asså det är så galet kul!! Man blir verkligen sjukt taggad och riktig den riktiga tävlingsmänniskan-Jossan kommer fram liksom.

Därefter åkte jag till Slussen och mötte upp Amanda som hade missat bussen, så vi fick vänta en timme i Slussen på nästa. Men det gjorde inte så mycket, vi satte oss på donken och chilla. Åt lite också, hehehe.. Känner mig så tight när jag varit där. Speciellt idag, eftersom jag alltid är så nyttig?

Vi tog bussen till stallet och var där resten av em/halva kvällen typ.

Väl hemma så åt jag middag och fixade med lite bilder. Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sedan sova.

GODNATT, sov så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0