Goodbye my lover, goodbye my friend



Med detta inlägg säger jag hejdå till den här fina bloggen! Iris slutade blogga, det var våran blogg så då kan ju inte jag fortsätta? Plus att jag tappat gnistan för den här bloggen, har ju en annan som jag satsar betydligt mer på! Det är förvisso en hästblogg men även där kommer det ju upp saker kring mitt "privata liv". Så vill ni fortsätta följa mig är det bara att kika in på www.goodness.blogg.se :)

Så detta blir nog det sista inlägget, det 233:dje inlägget. Måste säga att bloggen måste varit rätt så tråkig, haha. Bara massa tråkiga- och "utfyllnads inlägg".

Sorgligt men sant, kommer sakna den här bloggen liite lite. Nu avslutar jag.. Kanske slinker in med något inlägg då och då, fast nej. Det gör jag antagligen inte! Men ingen vet!

Puss och kram på er allihopa, hoppas ni följer min andra blogg isället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0